wtorek, 30 listopada 2010

Róża taka "dmuchnięta"

Powstało ostatnio kilkadziesiąt kartek - pojechały sobie na wystawę do Poznania szukać, mam nadzieję nowych włascicieli-niestety nie wszystkie zdążyłam obfocić w dobrym świetle- ale jak to bywa u mnie często zdarza mi się powtórzyć to co już zrobiłam więc na pewno każdy wzór wart zatrzymania w kadrze doczeka się nowej dobrej fotki
Z tej jak ja to określam "dmuchniętej" róży jestem szczególnie zadowolona- wyszła naprawdę ślicznie- a skoro jestem szczególnie zadowolona - to czemu jej nie pokazać światu...







--------------
Mam do wrzucenia porcję nowych przepisów, które jak szalona testuję i o dziwo wychodzą smaczności- wniosek z tego taki, że trzeba brać przepisy od sprawdzonych osób- staram się jak mogę :)
Wkrótce się tutaj z Wami podzielę tym co zdobyłam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz